Gdzie szukać informacji na temat delegowania pracowników
|Mnóstwo instytucyj w (ciągu|przeciągu} roku wysyła w delegacje swoich pracowników. Nierzadko są to wyjazdy w celu załatwienia ważnych spraw biznesowych, spotkań z klientem, negocjacji czy innych ważnych spraw. O ile sam wyjazd firmowy jest zaledwie kilku dniowy nie stanowi on problemu dla pracodawcy. Jeżeli jednak chcemy delegować swoich pracowników do innego państwa należącego do Unii Europejskiej na więcej niż kilka miesięcy musimy mieć pojecie na temat wszystkich obowiązujących nas przepisów. Wszelkiego rodzaju przepisy dotyczące nie tylko samej delegacji ale również warunków ubezpieczenia, płatności za wykonaną pracę, urlopu i innych znaczących kwestii definiuje nam prawo europejskie jak i sama Unia do której Polska przynależy. Tym samym by delegować swoich pracowników na dłuższy czas powinno się znać wszystkie ważne przepisy które nas obowiązują. By dowiedzieć się wszelkich potrzebnych wiadomości warto wybrać się na organizowane konferencje, spotkania związane właśnie z tą tematyka nowa dyrektywa wdrożeniowa w zakresie delegowania. Mają one na celu uzmysłowienie i kształcenie pracodawców co powinno się wiedzieć przed samym delegowaniem swoich pracowników.